Helgen i kort

Min första lediga helg på en månad. Såå underbart!

Johannes och jag firade fyra år tillsammans och passade på att gå ut och äta på Indigo.



Indigo är en tapasrestaurang där man beställer in flera smårätter. Supermysigt och gott framför allt! Jag drack min första Cosmopolitan och kände mig väldigt "Sex and the city" för en liten stund.

Annars var helgen som den brukar när vi är lediga tillsammans, soft, tv-spel och matlagning. Igår blev det grönsaksgryta, brödbak x 2 och jordärtskockssoppa. Resultat nedan:



Idag hade jag endast en föreläsning vilket var mycket skönt. Jag är ganska trött på kursupplägg och föreläsningsstil just nu. Ska försöka renskriva lite nu innan Johannes kommer hem. Ikväll blir mitt första lagledarmöte på F&S. Ska träffa övriga lagledare och vi ska dela med oss av vad som hänt i vårt "lag". Ska blir spännande och skönt att få komma hem lite tidigt på en måndag :)

Kommentarer
Malin - Sån e jag!

Grattis :D

2010-02-04 @ 09:46:25 | http://bestofberger.devote.se
Em

Brödet ser jättegott ut!

2010-02-04 @ 16:43:11 | http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback