Pluggtisdag

 

Lördag närmar sig med stormsteg och paniken likaså. Vet faktiskt inte alls hur jag ska kunna lära in allt tills på lördag. Bara att kämpa på antar jag. Ni kan väl tänka på mig och ge mig lite styrka telepatiskt?

Idag blir det en sväng bort till Varberga bibliotek för att försöka plugga. Imorgon blir det ett besök i Kga och hopp om att mamma kan hjälpa mig lite.

I eftermiddag träning, ska blir så himla skönt. Längtar!!!

Filar för övrigt på en liten insändare angående den sugiga busstrafiken i Örebro just nu. Ska nog skicka in till Örebroarn och NA plus mejla till länstrafiken. Blir spännande detta :)

Ha en trevlig tisdag allihopa!


Kommentarer
mamma

Klart jag kan hjälpa dig reda ut det hela. Mysigt att få hem dig en sväng.

Kram

2010-02-16 @ 21:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback