Tiiisdag!

Dagen efter måndag. Igår var första föreläsningen med nya läraren. Än så länge är han godkänd. Möjligtvis lite torr humor, men så kan det vara ibland. Han tog iaf på sig micken utan att vi behövde tjata. Underlag fanns utlagda i förväg så att man kunde skriva ut och anteckna på dem PLUS att han var under 60 år gammal (troligtvis 30isch-någonting). Skönt som omväxling.

Idag är det ingenting schemalagt utan det är läsa som gäller. Ska ta en sväng til ICA och köpa överstrykningspennor. Måste kika på brandplatsen också och se hur det ser ut idag. Sä här mycket bemödade sig NA att skriva om händelsen så jag får väl leva i ovisshet om vad som orsakade branden.

Drömde om branden i natt. Fast i min dröm var det terrorister som satte eld på och sprängde massa hus i närheten av där jag, Joanna och Isabella var. Vi bestämde oss för att åka hem (dvs. Spjutvägen) och Joanna skulle köra. Gick inte jättebra för hon körde rätt till terroristnästet. Efter en sjukt skum u-sväng kom vi på rätt väg igen och då vaknade jag. Det där gränslandet mellan sömn och vakenhet kan vara ganska jobbigt att vara i. Jag vågade inte somna om för då fortsatte jag på drömmen, jag vågade inte gå upp ifall terroristerna hade tagit sig in i lägenheten och jag kunde inte väcka Johannes som behövde sova bort förkylning. Så där fick jag vackert ligga. Vågade mig till slut upp till toaletten, kollade av lägenheten la mig sen så nära Johannes som möjligt och somnade om.

Kommentarer
Mamma

Du får inte vara så hård mot dina föreläsare, tro på att det blir bra :) Och vad har deras ålder med det hela att göra egentligen.

Läskigt det där med drömmar, men du har ju läst psykologi nu så du kan väl tolka?



Kram vännen

2010-02-23 @ 22:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback