En liten uppdatering

Det händer mycket nu. Nästan så att man inte hinner hämta andan i mellan turerna. Datorn har fått stå tillbaka för umgänge.

Förra veckan gick det i ett med föreläsningar. Den här veckan är helt ren för att vi ska kunna plugga till tentan som är på fredag eftermiddag/kväll 14-20. Hinner väl kanske hem och kika lite på Let's Dance iallafall. Så nu är det bara att köra. Ska försöka sammanställa och läsa på dag. Imorgon ska jag träffa några tjejer i klassen och vi ska försöka räta ut de frågetecken som eventuellt (ha ha) finns. Wish me luck!

Helgen gick i F&S tecken. I lördags VUF-konferens heela dagen, mycket trevligt. Igår, värdträff, där jag var med och höll i det utan att ha varit med och planerat inför - ingen bra kombination. Tror dock att de flesta tyckte att det var helt ok.

Nu ska jag fixa till mig lite och sedan är det bara att köra igång med psykologiplugg. Trevlig måndag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback