Fredagsmys!

Så var det fredag igen, veckorna bara springer iväg.

Nytt sen senast är väl att jag klarat kursen. Vg i varenda delkurs, jag är fortfarande chockad :)

Hade examination med blivande (numera klara) värdarna i onsdags. Det gick bra, det är så himla spännande och lärorikt. Jag lär mig något nytt varje gång, hur man ska prata, lägga fram saker och svara på frågor på ett bra och tydligt sätt.

Både igår och idag har varit mycket lugnt. Inget schemalagt vilket har varit underbart. Äntligen har man bara kunnat vara och vila upp sig. Johannes tog en sådan dag med mig igår. Han skulle egentligen in på föreläsning till åtta igår, men kom tillbaka till sängen efter typ 5 minuter och somnade om tillsammans med mig. Underbart! Sen ägnade vi resten av dagen åt Mario.

Idag har jag tagit det mycket soft. Suttit mycket vid datorn och gjorde precis klart veckans plugg, vilket innebär att jag kan vara lite ledig på måndag.

Ska snart ta tag i diskberget innan det blir lunch. Stekt potatis med fisk.

Vid tre ska jag äntligen iväg och träna, var sååå längesedan sist. Sen blir det fredagsmys med Johannes. Vi ska prova oss på att göra riktiga hamburgare, förhoppningsvis både burgare och bröd ska göras från grunden. Om ni har tur kanske jag lägger ut lite bilder från tillverkningen. Vill ni det?

I helgen blir det jobb, men sen ledig måndag och helgen efter blir äntligen ledig. Skönt efter att ha jobbat 2 helger i rad.

Trevlig fredag på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback