I'm back!

Åter i gamla rutiner. Igår hade jag första föreläsningen efter ledigheten, kändes väl sådär. Så tråkigt att det inte ställs krav på universitetslärares didaktiska kompetens.

Har dock börjat i en ny lärobok. Sjuuukt bra! Den handlar om hela rekryteringprocessen med samtal, urval och en massa annat intressant.

Idag är det -15 i Örebro och jag ska ganska snart bege mig till bussen för en dag på universitetet. Föreläsning 10-12, sen lunch 2 timmar och så föreläsning 14-16. Som tur är har jag lärt känna några tjejer som är supersjysta och roliga att umgås med så man har något att göra under 2-timmarspausen iaf.

Kommentarer
Anonym

jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-05 @ 12:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback