Kul grej!?

För 5 år sedan...gick jag sista året på gymnasiet, tog studenten i juni med världens bästa NV3a! Klassresa Kreta! Kom in på musik- och ljuddesign på Kga folkhögskola och började där på hösten. Träffade Johannes, vi blev inte tillsammans förrän året efter :)

För 3 år sedan...
bodde jag och Johannes på Irland. Flyttade hem igen i maj och i augusti 2007 flyttade vi till Örebro

För 1 år sedan...
var jag trött på att plugga och ville egentligen ta en sabbatstermin med jobb. Taskigt jobbläge i landet gjorde att jag pluggade halva terminen, tvärkulturell retorik. Hade sjuk tur och fick jobb på Friskis till och från resten av den terminen. Började hösten 2009 på Personalvetareprogrammet.

För 3 månader sedan...
Relativt nystartad på PV-programmet, men ack vilken fullträff. Blev ny utbildningslagledare för värdlaget på F&S.

Igår...
hade jag en så härlig och lugn dag med Johannes

Imorgon...
ska jag jobba. Skönt att vara ledig nästkommande helg!

Kommentarer
mamma

Det är en del som har lite flyt i tillvarom :) Hoppas det är en fortsatt trend.



Kram

2010-01-22 @ 15:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback