Tiiisdag!

Det var sååå skönt att vara ledig igår. Hade önskat att få vara ledig lite till, men blir ju det i helgen. Igår gjorde jag ingenting. Ok, jag försökte rädda en planta och fyllde på lite jord här och var. Annars spelade jag data- och TV-spel. Så gött att kunna göra det utan att känna att man egentligen kan göra något annat.

Hade planerat att promenera hem från F&S igår kväll, men så erbjöd sig sötaste Hanna att skjutsa hem mig och då blev det så. Skönt att komma hem i bra tid istället.

Idag är det föreläsning. Som tur är endast en, mellan 10 och 12. Sen bär det iväg hem för lunch och renskrivning, därefter jympa!

Jaha, ska mata klart lite fiskar, sen dags att göra sig iordning. Trevlig tisdag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback