Alldeles för tidigt en måndag

Nu är jag vaken. Väntar på att klockan ska slå sju så att jag kan få ringa vårdcentralen. Har haft problem med blåsor i munnen vid några tillfällen. Den här gången är det jobbigt, tungan känns torr och svullen och det gör svinont på undersidan. Helst ska jag inte vara trött för det gör ont att gapa=gäspa.

Drömde att jag hade svårt att andas, sen var det svårt att somna om igen. Hoppas på att jag får prata med någon bra människa och att jag kan få komma in och kolla upp vad det är för skit...

I övrigt tänkte jag försöka komma iväg och klippa håret idag. Detta burr är som att ha en pälsmössa i värmen. Ska bara hitta en bra, hyfsat billig frisör. Wish me luck =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback