Bilar bilar bilar...


Jag var förste krattare idag. Varmt som sjutton!

Regel nr 37: Bär inte täckande svarta skor i 30-gradig värme.

En beige bil

En Friskis-bil

En orange bil

Pappa kollar läget

Isabellas favorit

Nästan Mathildas favorit (om man tittar nog så ser man att det är glitter i lacken, we like!)

Särskilt för Johannes, en närbild på fälgarna, som till och med jag tyckte var lite fräna =)

En motor som satt i en Volvo 740. Pappa sa att "det var väldigt", jag tog kort.

Någon form av motorcykel

Frän grön motorcykel

Ett band som spelade, kolla sladdarna...

...de är ROSA!!! We like!

Mathildas favorit (som även fick min röst i en tävling som de hade)(den är mörkt orange)

Ett försök till sexig-bilflicka pose. Gick sådär.

egoegoegoegoegoegoego


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback