Hemma!!!

Nu har jag landat i Öret igen. Nu ska det provianteras och jag tänkte faktiskt bege mig iväg till Friskis och träna lite. Det var alldeles för längesedan! Bjuder på lite blandade bilder från de senaste dagarna:


När man inte har så mycket att göra målar man naglarna. Notera de små stjärnorna =)

Igår körde jag på de brännskadade looken. Glömde för en liten stund att plattänger är varma (det är därför man kan platta håret med dem). Det syns inte jätteväl på bilden, syns bättre idag. Skadan är i pannan, ert högra hörn. Intresseklubben har antecknat klart hoppas jag?

Var och hälsade på Terese igår, hon fick en rosa miniros av mig. Fick även möjlighet att träffa hennes nya kille Jocke som verkar supertrevlig!

Kommentarer
Em

Skönt om ens vänner hittar en partner man också tycker om! När du beskrev vart du har bränt dig såg jag det, så gör jag ofta. :D

Sv: Men det är inte särskilt klädsamt med knästrumpor!! ;D

2010-07-06 @ 20:43:39 | http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback