Torsdag

Det blir mycket dagar i bilder nu, men jag gillart. Gillar ni?

Idag har jag varit på långprommis med pappa i vackra Bullerdalen. På eftermiddagen for vi till Öret för lite shopping och vattning av blommor. Håll till godo:


Bullerdalen är ett naturreservat ganska nära där jag är uppväxt i Karlskoga

Som ni ser så ligger det precis intill vatten, Svartälven närmare bestämt.

Vi hittade en liten ekorre,

trassliga rötter,

söta hästar...
'
...och en nässelfjäril.

Sverige är fantastiskt vackert..

I Örebro stötte vi på den här taskiga morsan. Hon hade satt sig på en platå i vattnet, det är jätteströmt. Vi såg på medan hennes stackars unge (se pilen) kämpade för att simma motströms och ta sig upp dit. För er som kan Örebro så är det vattnet vid slottet sett från bron.


Kommentarer
Nina

Jag gillar bilder :) tummen upp!

2010-07-02 @ 09:57:46 | http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback