Utejympa i Baronbackarna!

Mathilda gjorde sitt första jympapass som passvärd idag. Shit, vad roligt det var!

Först, när jag kom dit var det totalt kaos. Ungar överallt som skulle hjälpa till, bära, peta, plocka. Hur skulle detta gå? Hur bra som helst visade det sig. De som sabbade mest var väl egentligen de lite äldre fotbollsgrabbarna som sköt in bollen bland motionärerna.


Se så fint! Och solen tittade fram mot slutet. Den röda pricken där borta är Susanne. Vi började med 15 min Röris (=jympa för mindre barn) och fortsatte med ett 55 min baspass.

Fick ha på mig ledarkläder, supernice! Vi var 2 passvärdar på passet, jag skötte det tekniska och Kristina motade barn. Gött att vara lite ljudtekniker igen, det var längesedan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback