Bilder från minisemestern

Här kommer lite bilder från Stockholmsvistelsen. Jag och Johannes såg alltså Dave Matthews Band i Fryshuset i måndags kväll. Vi bodde hos Johannes syster Lovisa med make Niclas och barn Åke. På tisdagen vaknade vi tidigt av marodörer som skulle tvätta. Tisdagseftermiddagen tillbringades hos syster nr 2 (fast 1 i åldersordning) och barn Fernando.


På väg i vår Toyota IQ som vi hyr för 299:- dagen på Statoil

Min kameraväska är en fantastisk leksak. Både kardborre OCH dragkedja!

På plats i Fryshuset som inte alls var så kallt med ca. 3000 åskådare.

Så plötsligt kommer Dave himself ut på scenen och presenterar förbandet. Anledningen till den stora bjälken är att Fryshuset tydligen är en idrottshall med basketkorgar. Under förbandet hade vi inte så bra sittplatser utan hamnade precis vid en av korgarna.

Så började det äntligen! Johannes tog en mycket bra tajmad bild.

Att flytta ner på golvet när de började spela var väl inte den bästa idén hittills. Ungefär så här mycket såg jag om jag hade tur.

Men mestadels såg jag så här mycket...

Mot slutet av konserten (efter ca. 2h och en kvart) började det tunna ur med folk och vi kunde ta oss till sittplats igen. Då såg jag liiite bättre.

Och så här fint var det efteråt. Skönt att slippa städa upp detta...

Åke och jag spelade Island Paradise på Facebook. Det tyckte han var roligt!

På tisdagseftermiddagen överraskade jag och Johannes Fernando på dagis. Hittade den här mycket fungerande bänken på vägen dit.

Johannes och Fernando leker sånt som pojkar leker. Vart är dockorna undrar jag?


Sedan for vi hem. Det blev en klart lyckad minisemester. Skönt att stänga av allt vad plugg heter. Nu är det bara att tag i hemtentan som släpptes i måndags. Nu är det köra köra till nästa fredag!

Kommentarer
Nina

Åke och Nando! Saknar dom små skruttarna! Och Astrid! Tror Nando och dom skulle komma till Gunnarskog i påsk! :) Kommer ni också?

2010-03-18 @ 10:08:50 | http://stuck.blogg.se/
Em

Mysigt att komma iväg lite. Jag känner igen det att man inte ser så mycket. Var ju i Globen o lördags och hade det inte varit för de stora tv-skärmarna så hade vi inte sett så mycket mer än vad du gjorde i Fryshuset.

2010-03-19 @ 16:03:05 | http://egoinasmamma.nu
alex

riktigt fina bilder ;D

2010-03-20 @ 18:37:47 | http://stockholmshetaste.blogg.se/
alex

hoppas att ni haft en trevlig kväll :D

2010-03-21 @ 20:58:06 | http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback