Onsdag

Jag gillar verkligen att det inte är så mycket schemalagt på den här kursen. Så skönt att bara kunna stanna hemma. Nu har jag inget på uni varken ons, tors eller fre. Eftersom jag tagit lite välbehövlig paus hittills så måste jag dock försöka läsa lite nu. Ska ta och kika lite i böckerna idag.

Just nu håller jag på med lite tvätt. Det vore ganska mysigt om det inte vore för vår sunkiga tvättstuga. Idag hittade jag en tvättmedelsklump stor som 2 tennisbollar i tvättmedelsfacket. Hur tänker man då undrar jag?

I eftermiddag blir det äntligen lite träning! Nu har jag varit dålig ett tag, mycket att göra vilket har lett till bortprioritering av träning. Men i eftermiddag är det allts dags. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback