Softa dagar

Jag gillar verkligen den nya kursen. Det är så skönt att veta att man inte behöver superplugga till en salstenta utan kan ta det liiite lugnt eftersom det blir hemtenta.

Jag ha tagit det mycket lugnt de senaste dagarna. Nackdelen med att gå på uni, man får inga lov och då blir man lite lätt omotiverad efter ett tag. Därför är det som sagt skönt med en sån här kurs då och då så att man hinner andas.

Johannes och jag var och shoppade i söndags. Mycket kläder blir det och nu har vi ett allvarligt förvaringsproblem. Detta måste lösas snarast. Jag får inte igen min byrålåda och det finns inte galgar så att det räcker...I alla fall, vi unnade oss även varsitt spel. Johannes köpte Fifa 09 till Wii och håller på att göra mig galen med en funktion som gör att wii-moten låter som en tuta varje gång han gör mål. Själv köpte jag en box med 4 CSI-spel för 99:-. Högst beroendeframkallande. Jag gillar starkt spel där man får peka och klicka och klura lite. Tyvärr så tar det ju ganska mycket tid från annat :)

Ikväll blir det möte på Varbergagatan. VUF-gänget kommer hit och jag ska bjuda på mat. Vegetariskt blir det. Lite nervöst eftersom det är en egenkomposition, men det blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback