Sömnig söndag

Jaha. Så försvann en timme bara sådär. Nu skulle man ju kunna skriva något mycket filosofiskt om timmen som försvann, men jag väljer att strunta i det. Filosofi är inte min grej.

Idag vankas det snart första hjälpen-utbildning med Friskis. Ska blir mycket spännande, har ju inte gått någon sån sen högstadiet.

Igår var syster på besök. Mycket trevligt om än lite kaosartat pga fingret. Jag fick hjälp att tvätta håret iaf :)

Igår kväll for vi till Sigge och Mia för lite Rappakalja:

 

 

Deras vovve Dexter var det full fart på som vanligt. Här leker han någon lek med öronen.

 

För er som undrar så är fingret ok, men jag kommer inte att kunna diska på ett tag. Just nu funderar jag mest på hur sjutton jag ska göra när jag ska duscha...


Kommentarer
Em

På med diskhandskar när du duschar, men du måste hålla armen uppåt hela tiden, annars kommer det ju vatten inuti. Det blir bökigt att komma till under ena armen.. Du får nog vara skitig ett tag, tror jag. ;)

2010-03-28 @ 18:34:56 | http://egoinasmamma.nu
Emma - On the moon with Steve.

Vi kallar det "söndagsöron" när hundens öron ligger sådär :)

2010-03-30 @ 19:17:35 | http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback