Onsdag?

Man blir lite dagvill när man inte har ett strukturerat schema :)

Alltså, födelsedag i lördags. Började firas i Karlskoga på fredagen, Johannes och jag sov över till lördag och jag blev väckt med paket på sängen. Vi hängde där tills efter lunch och sedan for vi tillbaka till Öret. På kvällen kom Sigge och Mia över.

I söndags var vi hos Elin, Johan och Stina och hängde. Satt i solen heeela dagen, vilket kändes på kvällen. Himla fin bränna fick man också. Not.

I måndags började ny delkurs, sociologisk och socialpsykologisk fördjupning. Känns sådär ärligt talat. Det tillhör inte det roligast jag vet att läsa om gubbar och deras teorier. Moroten just nu är att det bara är det här dlekursen kvar innan sommaren!

Idag blir det plugg på förmiddagen, filmvisning (fransk film) på uni på eftermiddagen och sedan direkt till Friskis för att bli VUF:ad. Ska bli spännande att få sitta på andra sidan.

Det ska komma upp bilder från helgen! Ska bara sätta mig vid laptopen och blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback