Trötter

Fast det är en ganska behaglig trötthet. Antar att den beror på värmen och då får det vara så. Det är så skönt att kunna ha lite kläder på sig när man är ute. Igår cyklade jag utan jacka för första gången i år. Underbart, vilken frihetskänsla!

Seminariet idag gick bra och var intressant. Dock skulle vi tydligen lämna in och jag fick visst fylla på lite. Svettades ihop en halv sida igår och det räckte inte. Får väl ordbajsa loss som vanligt.

Tänker ta pluggledigt resten av dagen. Måste diska och fixa och dona och göra det beboeligt här hemma. Imorgon är det inget schemalagt på uni så jag ska plugga hemma, baka och sedan iväg för att TRÄNA! Har inte hunnit det den här veckan eftersom jag haft fullt upp med utbildning på F&S. Ikväll är det ett tillfälle till, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback