2 veckor sedan...

...jag bloggade. Fick bannor av Jenny igår så det är väl bäst att man uppdaterar =)

Anledningen till dåligt bloggande är som vanligt mycket att göra. Just nu är jag mitt uppe i B-uppsats som tar en massa tid och energi. Att vi dessutom läser metodkursen samtidigt och har uppgifter i den gör det ju inte lättare direkt.

Det som är skönt är att det bara är 3 veckor kvar till vår egensatta deadline. Sedan blir det jullov.

Som vanligt har jag 2 julkalendrar. Varför ska man bli vuxen liksom? En Bamse och en Kalle Anka. Bamsekalendern är fantastisk på det sättet att man får börja öppna vid första advent och sista luckan är den 25/12 (det är alltid ett peacetecken i sista luckan). I love!

Idag ska vi slutföra enkät och intervjuunderlag till uppsatsen och ikväll är det värdutbildning steg 2 på F&S. Mitt favvo-tillfälle eftersom jag får gå igenom vårt datasystem med värdarna. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback