Sista hemtenta-dagen

Igår var jag ganska duktig, drog ur router-sladden och vips blev det mer kreativa pauser än att facebooka och driva runt på diverse bloggar och dagstidningar.

Jag har nu arbetat mig igenom alla 5 frågor och skrivit ut. Nu ska här gås igenom och se så att allt är med och att det är hyfsat bra formulerat. Hoppas hoppas! Håll tummen för mig så är nu söta!

Det är liiite svårare att sitta inne idag. Idag skiner nämligen solen från klarblå himmel i Örebro - en fantastisk vacker höstdag. Jag ska bege mig ut på en prommis efter lunch. Beroende på hur det går tills dess så får vi se om det blir en lång en eller en kortare variant...håller tummen (igen) för det sistnämnda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback