Måndag igen!

Så var helgen slut igen. Det går så fort! Den har varit supermysig iallafall, vi har mest bara slappat och tagit det lugnt, kollat lite film och varit på stan.

Jag har lyckats införskaffa ett par vinterkängor och en vinterjacka. de förra kängorna har jag haft i ca. 10 år och den förra jackan nästan lika länge. Det var liksom dags för en uppgradering...

Vi har märkt att det mesta cirkulerar kring mat när vi är lediga tillsammans på helgen. Man vill ju gärna äta något gott liksom. Sen har jag bestämt mig för att äta lite mndre och träna lite mer vilket har resulterat i att det ända jag tänker på är mat. Inte helt bra kanske...

Vi gymmade igår och det känns idag, på helt rätt ställen också. Mycket bra!!

Jympan i fredags var helt ok. Inte superbra, men helt ok. Carola-låten var bäst, Mitt i ett äventyr.

Idag gick jag upp med Johannes, själv börjar jag ny delkurs 10:15, hoppas nu att detta blir bra!!

Trevlig måndag på er!

Kommentarer
Daniel

Mitt i ett äventyr e ju bara för bäst!;)



Eller you are my destiny på engelska

2010-10-04 @ 09:13:17 | http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback