Riktigt fredagsmys!

Nu är hemtentan inlämnad och man kan slappna av iallfall i helgen. Det är en ganska skön känsla när tentan väl är inlämnad, man förtjänar fredagsmyset på något sätt =)

Jag hann med lite shopping på vägen hem också. Vår pajform håller på och spricker isär, men nu har vi en ny fin röd. Johannes är inne i nåt paj-making-mode så det är bäst att låta honom hållas.

Köpte även min första julklapp idag, det var inte alls meningen. Det mest bara blev så. Nöjd är jag iallafall!

Snart blir det äntligen träning. Har hoppat över alla planerade pass den här veckan pga tentan, men nu ska det äntligen bli av. Ska prova en ny ledare så jag håller tummarna för att det blir bra, har blivit lovad en Carola-låt så det känns ok...


Kommentarer
lucke

Hejsan, vad händer ikväll? :)

2010-10-01 @ 14:52:55 | http://modegrabben.blogg.se/
Cissi

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-10-01 @ 15:10:26 | http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback