En helt vanlig dag

Idag är jag själv hemma och Johannes ska på fotboll ikväll. Imorgon är jag själv hemma och Johannes jobbar på kvällen. Jag gillar inte när vi går om varandra så här...vill ju bara kramas och mysa. Snart är det helg iallafall =)

Idag ska det pluggas och jag ska äntligen ta en riktigt härlig rask promenad i solen. Just nu är det tvätt som hägrar och sedan måste jag läsa, helst vill jag läsa klart den här boken idag. Vi får väl se hur det går med det. Den är inte överdrivet rolig eller lättläst. Som vanligt.

På fredag släpps hemtentan och jag hoppas med hela min själ att den kommer att gå bra!

Trevlig onsdag på er!

(Det kommer säkert någon liten bildblogg under dagen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback