Hejdå rösten?

Jahapp. Någon gång ka väl vara den första. Trodde väl dock att första gången skulle bli nån gång i gymnasiet när jag var som mest sångaktiv. Nåväl. Rösten är i princip borta idag. Jag viskar litegrann, Johanns finner det mycket roande...

Känner mig (peppar peppar) lite piggare idag iaf. Att sova en hel natt i egen säng med Johannes bredvid gör susen.

Idag ska jag försöka mig på att läsa lite. Seminarium är det på torsdag, ska träffa 2 tjejer i klassen för inför-träff på onsdag. 2 dagar har jag alltså på mig att bli frisk, det fixar vi!!

Johannes känner sig också risig så han är också hemma idag. Lite mysigt är det ändå =)


Kommentarer
Nina

Yeah! Jag har också tappat rösten en gång. Tycker det är lite coolt. Va fina ni är :)

2010-09-13 @ 16:40:09 | http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback