Och vips så var det fredag

Veckan gick fort, fast jag mest suttit hemma och snörvlat.

Idag har jag varit ganska duktig och läst ut en kursbok. Det var inte så plågsamt, den här var faktiskt helt ok och det hör inte till vanligheterna. Under den här veckan har jag lärt mig att det är Top Model 15:55 på trean. Det ska ses alldeles strax, sen tills det är slut och Bones börjar brukar Johannes komma hem.

Idag kommer Johannes hem lite tidigare och jag hinner inte se klart Bones. Jag ska på möte på F&S istället. Känns lite sådär på en fredag, men det blir kul att träffa tjejerna såklart =) Kom precis på att man kan se Idol i efterhand på Tv4-play också så det mesta löser sig.

Det blir en liten cykeltur till F&S, ska blir så himla skönt!! Har ju för sjutton inte rört på mig på mer än en vecka. Så fort jag blir frisk blir det gym och jympa igen, längtar!!

Trevlig fredag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback