Stockholmshelg

I helgen är Johannes och jag i Stockholm. Vi kom hit igår eftermiddag och stannar tills imorgon kväll. Den här gången åkte vi tåg hit, det var ett tag sen. Som tur var hade vi värsta flytet och fick sitta hela vägen till Stockholm. Chansningen att sitta i en bokad vagn gick hem =) Eftersom jag fick magvärk och inte mådde särskilt bra + lite ont i ryggen så var det väldigt skönt.

Idag är Johannes ljudtekniker och jag hänger med svägerska och familj i Nacka-Packa.

Just för tillfället är jag barnvakt. Lilla Nani somnade precis på soffan och jag sitter och kör lite facebook-spel.

Ganska skönt, både jag och han är förkylda och ganska slut efter en hyfsat energisk dag.

Kommentarer
Mcateeblog683

Perfect work!

2011-05-27 @ 17:56:19 | http://mcateeblog683.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback