Buss-måndag

Påhittig rubrik va? Syftar iallafall på att jag kommer att åka buss 4 ggr idag. Vill cykla!

Har tid på vårdcentral på torsdag då jag hoppas kunna få göra en halsodling. Halsen gör inte ont längre, men jag är svullen och har tom börjat snarka på nätterna. Johannes hade öronproppar igår natt för att jag snarkade så, så kan vi inte riktigt ha det känner jag.

Nåväl. Idag har jag varit en kortis på uni för att diskutera tentan med några klasskamrater. Jag fick redogöra för en massa saker vilket gjorde att jag kände mig tryggare. Eftersom det känns som att jag inte pluggat alls var det skönt att få bekräftelse på att något fastnat i skallen.

Har även hunnit med att planera lite kalas och nu faccebookas det lite. Snart lunch och i eftermiddag ett värdpass på Friskis.

Här i Örebro skiner solen från klarblå himmel och det är riktigt varmt. Härliga måndag!

Kommentarer
Nina

Det där med snarkning har jag varje natt när jag sover med Tomas, inte det roligaste. Och jag är lättväckt också.

2011-04-18 @ 14:35:11 | http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback