Jag blir toookig!

Har nässelutslag i nacken, på halsen och upp i ansiktet. Vet inte om det är någon form av försenad reaktion på penicillinet eller om jag reagerar på det felköpta tvättmedlet. Något är det iallafall och jag håller på att klia sönder mig!

Grävde fram en av Johannes tröjor som jag vet inte har varit i kontakt med tvättmedlet så får vi se om det blir bättre.

Annars är det inte så mycket som händer. Ska vara lite ledig och slapp i helgen, sen nästa vecka så börjar tentaplugget. Jag ska åka till Kga och hänga där eftersom Johannes är på simläger med sin brukar. Det blir nice!

Bjuder på en bild jag hittade i en av Johannes tekniktidningar:


Jag vet inte vad roboten gör, men jag får helt klart snuskassociationer...

Kommentarer
Nina

Haha! ^^,

2011-04-02 @ 15:12:49 | http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback