Seg-Mathilda

Nu har det varit dåligt med bloggandet igen. Fick bannor av svägerskan =)

Vad har då hänt sen sist? Halsen blev bättre efter penicillinet. Tyvärr så är jag dålig igen idag, hoppas på att få bort sjukan mha diverse alternativmedicin. Så lack på att inte kunna träna ordentligt, för att inte tala om cykla...

Nåväl, i helgen var jag på VIP-dagarna i Sthlm, ett convent med F&S. Ca. 700 F&S-människor från olika delar av Sverige (tom världen, Paris-föreningen var där).

Jag var tyvärr inte på topp så det blev endast ett träningspass. Träningsvärken sitter i fortfarande, medicinbollsträning med Martin Lidberg är farliga grejer. I övrigt var jag på föreläsningar, varav en var riktigt riktigt bra. Jag ska berätta mer om den när jag orkar.

Nu ska jag ta tag i tvätt, försöka sova lite och sen bära iväg för några timmars jobb. Hoppas jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback