Fredagmys föregås av fredagsplugg

Jobbade hela dagen igår vilket betyder att jag måste plugga massor idag.

Har precis kollat igenom vad jag måste göra och istället för den planerade repetitionen blir det att läsa massor till nästa vecka. Dessutom är det lagtext som ska läsas, blä! Inte alls motiverad för det. Bara att bita ihop.

Lyckades även med konststycket att plåga vår skrivare i onödan. Vår skrivare är lite lätt instabil och gillar inte att skriva ut många sidor. Det jag skulle skriva ut var på 60 sidor och givetvis så blev det krångel mitt i. Tror att det fattas någoin sida...sen när allt var klart insåg jag att jag hade lagtexten i min lagbok, det enda jag hade behövt skriva ut var kommentarerna...klant!

I eftermiddag ska jag träna, oavsett hur bökigt och krångligt det känns att ta sig till F&S så ska det göras. Jag måste komma över träningströskeln igen!

I helgen är vi lediga och ska bara ta det lugnt. Förhoppningsvis hinns det med lite shopping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback