Hemmamåndag

Så var helgen slut igen, det går så fort!!

Vi har haft en superhelg, lugn och mysig. Igår var vi på stan i ca. 3 h och shoppade. Jag hittade träningsbyxor, tofflor, en ryggsäck och en mössa. Alltihop saker som jag behöver, mycket bra. Mindre roligt var det när jag tittade på kontot i morse. Tur att det är löning på fredag. Jag får alltid köpångest när jag handlat mycket, särskilt när det inte kommer in så mycket pengar. Den här gången är det nästan omotiverat eftersom jag verkligen behöver alla saker jag köpt. Sen blev det ju lite dyrare än beröknat, fast då får man också betänka att jag ofta har fantasiföreställningar kring vad saker faktiskt kostar.

Well well..

Idag ska jag och ta blodprov för att se om jag får bli blodgivare. Hoppas! Tack vare detta så blir det halvdag med plugg, in till sjukhuset och sedan till F&S. Blir troligtvis lite paus innan värdpasset så jag får nog ta med min braiga bok som jag börjat läsa. Återkommer till den i ett senare inlägg.

Trevlig måndag på er hörni!

Kommentarer
Nina

Tack för tipsen! Är alltid bra att få tips från olika håll.

Jag ska bo hos min kompis och hennes familj så jag antar att det kommer bli en del pratandes med familjen. Det hade varit 26 grader varmt förra veckan i solen så i april är det antagligen ännu varmare :) hon bor i Dallas.

Sen passar det egentligen bäst i april för i maj drar fotbollen igång och i oktober är vi antagligen mitt uppe i flytten till Sthlm. Och jag var från början inställd på att åka i april så jag bokar flyg nu i veckan och är där i ca 10 dagar :)

För jag vill verkligen hälsa på henne och det här känns som enda chansen och det passar bäst nu i april :P

2011-02-21 @ 13:13:30 | http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback