Att amma offentligt

Läste den här artikeln på aftonbladet.se LÄNK

Tänkte att jag skulle ge min syn på det hela. För det första så tycker jag att bilden är jättevacker och man ser ju faktiskt inte ens hennes bröst.

Man väljer väl själv om man vill titta eller inte?

Samtidigt kan man ju också respektera att en del tycker att det är äckligt att se amning offentligt och kanske använda en filt eller liknande för att täcka över.

Om något skulle diskuteras så är det väl att folk ställer sig och röker bredvid barnvagnar och barn. DET, är något att diskutera och förbjuda. Min önskan är att samma förbud som finns i Spanien även införs här, förbjud rökning på allmän plats. Jag gick över stan i förra veckan. Jag gick ganska raskt och gick om många. Varenda gång jag passerade någon som rökte hamnade jag bakom en ny rökare. Ska det behöva vara så??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback