Då kör vi tisdag

Måndagen gick bra. Läraren var också sjuk så vi hade bara 2 timmars föreläsning igår. Det var inte ens föreläsning egentligen, bara en luddig genomgång av kursen. Ingen kursplanering har vi fått...argh!

Idag blir det en sjukt lång dag. Föreläsning 10-12, sen lunch, föreläsning 13-15 och sen till Friskis för att värda 16-19. Jag har fixat matsäck som ska med så att jag inte kollapsar av hunger. När jag är sjuk så känner jag nästan ingen hunger, därför är det viktigt att jag stoppar i mig. Liten baguette och drickyoghurt är min mellis idag, inte det bästa, men gott och enkelt =)


Precis det här är det faktiskt jag ska käka. Yoghurten är jättegod! Hallon, blåbär och boysenbär.

Trevlig tisdag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback