En ledig måndag

Så börjar en ny vecka. Jag är "ledig" denna vecka. Uppgiften är att läsa en bok, men den har inte kommit än, vilket gör att jag inte kan göra något.

Johannes började tidigt idag så jag gick upp med honom. De här timmarna på morgonen är ganska sköna ändå.

Våra grannar är lite skumma då och då. De har hållt sig lugna ett tag, men nu börjas det igen. I förr-förra veckan hade de nåt bråk. Balkongdörren slog igen med en smäll (sådär 10 på kvällen), falsettskrik hördes och sen var duschen på i typ en halvtimme. Hon verkar vara städfreak och han verkar få skäll då och då för att han inte hjälper till.

Sen har han börjat ställa sig precis utanför ingången till trapphuset och röka...? Jag har stött på honom där 2 gånger de senaste dagarna. Annars brukar de vara på balkongen. Kan det vara så att hon slutat röka månne?

Ja, ja. Nu när vi har balkongdörren stängd går det an att han står där, men inte länge till. Det kommer att dra rakt in i vår lägenhet...Folk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback