Är det bara jag som har otur?

Jag är sjuk och min hals gör mig tokig.

Försökte surfa på halsfluss för att försöka diagnostisera mig själv, gick ok, men jag bestämde mig för att ringa sjukvårdsrådgivningen. Jag fick veta att det skulle ta ca. 3 min i kötid och att jag hade könummer 5. Det låter väl helt ok? Jag fick vänta i 10 min, inte helt ok...

Sen svarar en sköterska och innan jag får ställa de frågor som jag ville ställa så börjar hon avbryta mig och ställer egna frågor.

Sen när jag säger att jag har haft feber upplyser hon mig om att det har jag minsann inte haft.

Jag blir bara så himla trött av sånt här, kan man få fråga saker utan att känna sig som en idiot?

Hon avslutade iallafall med att önska mig lycka till och det är ju alltid något. Hon kanske bara ville hem till sin familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback