Vår i luften!

Visst är det härligt? Solen skiner och det doftar vår.

Jobbdagen igår gick bra. Hostan höll sig i skinnet och jag tog det mycket lugnt. Det var inte så mycket att göra vilket passade mig utmärkt. Nu borde jag klara av hel jobbdag imorgon också.

Idag tog jag lite ledigt, tog sovmorgon och ska pyssla lite hemma innan jag ska iväg till Friskis för möte. Vi fick ställa in ett efterlängtat utbildningsmöte eftersom jag blev sjuk, men nu ska det äntligen bli av! Som jag längtat! Vi ska göra om lite i utbildningen, fokusera mer på värdskap/service och även lite annat smått och gott. Längtar!

Innan jag ska iväg ska det fixas CV. Har länge kört med AMS version och bara kopierat därifrån. Nu tänkte jag ge mig på att göra den lite bättre, lite snyggare.

Heja heja!

Kommentarer
floosan

helt underbart med sol, hoppas du får en härlig helg

2011-03-25 @ 12:39:30 | http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback