Trixig torsdag

Eller kaos-torsdag även kallad. Kunde inte sova igår kväll pga magknip, lyckades väl somna vid 12-nånting. Vilket väl egentligen inte är sent för många, men för mig. Iallafall. Jag tänkte ta sovmorgon i morse, Johannes går upp och jag vaknar givetvis. Sover sådär halvbra fram till strax innan halv nio när gräsklipparen från hell drar igång utanför fönstret. Dessutom har vår granne börjat sjunga konstant, vilket han behövde göra precis då (trevligare att vakna av det än hans rökning dock). Så. Då var jag vaken och helt koko.

Seg morgon, seg frukost, inser att jag inte kommer att hinna gå prommis innan jobbet pga uppsats. Blä blä! Längtar så till cykekturen som nalkas snart.

Det verkar dock som jag kan ha löst uppsatsbekymren iallafall tillfälligt. Just nu fattas det 300 ord och det känns inte lika ooöverstigligt som 2 sidor som jag nyss trodde att det var.

Nu ska jag bara ignorera stresshuvudvärken, duscha, diska, plocka tvätt, jobba, förhoppningsvis promenad och sedan examination för blivande värdar. Det borde kunna bli en bra dag hörni!

Sen ska jag upp gruvligt tidigt imorgon, jobba till 15, skriva uppsats till typ 18 och sen fredagsmys och sen lördag och dop i Sthlm, sen söndag och uppsats som förhoppningsvis blir KLAR. Där är mitt fokus just nu, inte konstigt att huvudet spänner.

Nu kör vi torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback