Fredag

Webcamen funkar inte med windows 7 och Johannes är i skolan med sin IPhone. Det får alltså bli ett bildlöst inlägg.
Jag skulle varit iväg på handledning, men nåt är tjall med magen så jag vågar inte åka iväg. Det är tydligen inte så smart att äta massa oliver precis innan man ska sova...

Hoppas på att det blir bättre snart så jag kan vara lite barnvakt och jobba sen.

Johannes åker iväg till Gbg i helgen och jag måste klara mig på egen hand. Det är lite tufft med det nu, jag tycker inte alls om att vara själv bitvis. Det blir bättre dock. Så är det! Allt är ju bra egenligen, det gället bara att få resten av mig att fatta det.

Men hörni. Det är fredag, det är fint höstväder (0 grader och sol i Örebro) och jag får bakad potatis till kvällsmat. Nu kör vi fredag!

Kommentarer
Joanna

Gilla! :)

2011-10-14 @ 10:36:16
mamma

Gilla :) Mig med Kramar

2011-10-14 @ 12:39:06
Nina

Jag får också Gilla :) peppa, peppa!!!

2011-10-15 @ 19:43:29 | http://stuck.blogg.se/
Nina

Nej Mathilda, han ramlar inte, han hoppar lika långt som haren :P

2011-10-19 @ 23:25:26 | http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback