Torsdag

Solen skiner utanför fönstret. Ser fram mot en frisk cykeltur till uni. Jag och min uppsatskollega ska leta tidigare forskning idag till c-uppsatsen. Det är svårt och lite stressigt innan man väl kommit igång. Just tidigare forskning och teori känns lite bökigt och svårt och det gär väl att det tar emot ännu mer. Hoppas på att det kan få gå vägen idag iallafall.

Ska fika och mysa med mami och papi en sväng innan träningen. Ska blir mycket nice att få träffa dem igen, känns som det var länge sen sist.

Hade tänkt köra skivstång intervall ikväll, men kroppen är lite träningsvärkig och jag körde skivstång i tisdags. Därför blir det lite fuego ikväll och ytterligare en stämpel i passjakten. Heja heja.

Imorgon ska jag träffa en ny kurator. Är helt sjukt nervös. Vill egentligen inte börja gräva i allt igen, men inser väl att jag måste så att det kan få bli bra. Vill att allt ska bli bra, orkar inte må dåligt längre. Vill inte vara den här personen, nånsin mer. Håll tummen för mig är ni snälla.

Nu kör vi torsdag, mystorsdag, solskenstorsdag!


Kommentarer
Nina

Jag håller alla tummar jag har, och så får du en bamsekram imorn, plus att vi ska ut och ha kul och dansa :D

2011-10-20 @ 21:16:10 | http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback