Nytt försök!

Hej igen =) Tänkte försöka ge mig på bloggandet en sväng igen och se hur det går. Såg att senaste inlägget var från november och sedan dess har det ju hänt en hel del. Jag har klarat c-uppsatsen (efter mååånga om och men). Jag är inne på min sista termin, har haft sista föreläsningen och imorgon släpps den förhoppningsvis sista hemtentan. Om 1,5 vecka går jag på praktik, Johannes också, i Karlstad. Så Mathilda ska lära sig att bo själv i veckorna vilket kommer bli en enorm utmaning som jag kommer att fixa fint och komma starkare ur. Ja, och en massa annat har hänt också, men det tar vi en annan gång. Trevlig torsdag på er!

Kommentarer
Nina

Hejja Mathilda! Man måste utsätta sig för de jobbiga sakerna för att man ska kunna klara dem bättre och bättre. Du kommer fixa det galant :D

2012-04-08 @ 19:34:32 | http://ninah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback