Julrusch!

Wow! Jag hade nästan glömt bort hur det känns när man är mitt uppe i julruschen. Men kul var det faktiskt och idag blir det köra av igen. Tre timmars sömn i natt, mensvärk suger. Den här gången har jag provat ett naturläkemedel, men inte ens det verkar bita på min jäkla mensvärk. Crap! Så det blev till att spendera natten framför datorn, som vanligt en natt i månaden ( och jag är väääldigt glad att det bara är en natt och inte fler ).

Idag blir det som sagt jobb. Förhoppningsvis kommer vi iväg lite tidigare än sju ikväll ( jag är schemalagd till 18:20 och vi stänger 18:00 ). Sen imorgon börjar pluggandet igen, jag måste sitta och snickra på nån uppgift som vi har till tisdag. Det positiva är att man kanske kan unna sig lite sovmorgon. Om det är någon som har förslag på uppsatsämne i pedagogik så får ni jättegärna kommenter. Jag har ingen fantasi kvar tyvärr, men måste väl ändå klämma fram nån frågeställning.

Nu ska jag spela lite till på min senaste upptäckt, spindelharpan : ) Trevlig andra advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback