Nedräkningen har börjat

Snart, snart är det jul. Det ska bli så himla skönt med lite jullov.

Just nu sitter jag på universitetet och ska vara kreativ, vilket jag inte har nån lust alls med. Jag vill mest bara vara ledig och spela TV-spel med Johannes. Snart!

Igår kväll jobbade jag, fick certifieringsbeviset. Så himla snyggt : ) Det var ganska lugnt igår, jag hade förväntat mig kaos, men det kommer väl till helgen kan tänkas : )

Nu...har jag fördrivit ytterligare lite tid. Måste försöka få ur mig något...

Kommentarer
Anonym

Var glad att du inte bor iYstad med omnejd där de hade ett riktigt jordskalv på tisdag morgonen. Det mätte 4,7 läskigt ! Vissa försökte ju faktiskt muntra upp dig i söndags.=)

2008-12-16 @ 17:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback