Och vips så var det tisdag

Ja, måndagen bara försvann eftersom jag softade ganska friskt igår efter mitt lilla utbrott på pedagogiken. Seminariet idag gick bra, lite segt, men det är som vanligt. En av föreläsarna var bra iaf. Han kunde prata på vår nivå till skillnad från dessa torra akademiker som tycker att allt är så komplext och stort. Blä!

Nåja, snart är det jullov.

Johannes är och jobbar ( eller sitter och läser på badhuset, vilket man vill : ) ) och jag sitter här och slösurfar. Klarade precis av ett svinroligt spel, så jag sitter här och saknar det lite. Jag ska snart käka lite, kanske lira lite spindelharpan och sen ska jag iväg till Friskis. Det blir två pass den här veckan eftersom jag bytte bort mitt förra veckan. Lite körigt, men ganska kul också : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback