Trevligt med studier

Som vanligt ( numera ) hade Mathilda inte läst allt tills idag när jag skulle träffa förseminariegruppen och förbereda inför seminariet imorgon. Idag gick det dock bra, jobbade med två jättebra tjejer och som tur var tog vi upp en sektion som jag läst och visste mycket om. Ibland har man flytet med sig : ) Nu ska jag sitta kvar och läsa ut resten av boken, sen blir resten av veckan förhoppningsvis ganska lugn ( peppar peppar ). Nästa vecka är det dags för VFU igen, jag fasar lite, men hoppas på att det kan bli bra ändå.

Gårdagskvällen blev trevlig, glömde såklart att ta kort på maten....Men den blev uppskattad iallafall och jag och Johannes var väldigt nöjda. Menyn var som följer:

Förrätt: Brushetta
Huvudrätt: Pasta carbonara
Efterrätt: Kladdkaka med vaniljglass och varma hallon

Mumma! I dagens matlåda finns resterna av carbonaran, jag längtar redan till lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback