Härligt att vara ledig!

Oj, nu var det visst längesedan jag bloggade minsann. Dagarna har bara flygit iväg! Förra veckan jobbade jag tisdag. onsdag och torsdag, sen for vi till Karlskoga på torsdagskvällen för att förfira påsk. Jag jobbade nämligen i helgen och då får man tidigarelägga påskfirande : ) Siba ska ju stänga ett tag för ombyggnation så jag vet inte när jag får jobba där igen, ville inte riktigt byta bort helgen då. Dock så kunde de ha stängt redan i helgen, påskfirande i kombination med superhärligt väder ger inte så många kunder...

Veckan som kommer är jag ganska ledig, jobbar endast torsdag, men har massa planer för veckan : )  Idag blir det nog dock bara soft (det är ju trots allt röd dag). Ska försöka träna, städa, skriva musik och shoppa. Bara roligt : ) Sen till helgen kommer familjen och då ska vi shoppa ännu mer. Hoppas nu bara på att vädret samarbetar : )

Vad pysslar ni med en annandag påsk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback