Helg igen

Jobbade klart för veckan igår så nu är det helg!!! I eftermiddag far vi mot Gunnarskog där vi ska tillbringa helgen, eller mest ska vi nog sitta i en studio i Arvika. Johannes bror Tomas ska spela in nån typ av slutprojekt för skolan och Johannes ska hjälpa till. Kul att komma in i en studio igen, det var ett tag sen sist : )

Kollade studentforum igår och upptäckte till min glädje att kursen är avklarad, så himla skönt! Skulle egentligen vilja åka till universitetet och hämta tentan, men har hand om tvätten idag och har ärligt talat ingen lust att dra iväg dit. Ibland känns det liiiite långt. Särskilt om man har åkt buss dit hela vintern, då känns det lite trökigt att plocka fram cykeln och cykla 7 km. Men jag ska, typ nästa vecka.

Här kommer lite bilder, en är på mig från dagarna jag gjorde hemtentan. Den andra tog Johannes och jag för att skicka till vårt fadderbarn, ganska bra blev den tycker jag : )



Kommentarer
Nina

Sötnötar :)

2009-04-02 @ 19:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback