Hemma!!!

Skönt att vara hemma igen efter en mycket trevlig helg i värmlandsskogarna : )

I helgen så hjälpte vi alltså Johannes bror Tomas med lite inspelning, det såg ut ungefär så här:



Världens rörigaste studio och det verkade vara världens rörigaste lärare. Jag fick lägga lite spoken word, har saknat vyn på sista bilden. Idag ska Johannes och jag och kolla på mick : )

På lördagen var vi i Norge (!) ( andra gången för mig, första gången åkte vi över gränsen, kissade och åkte tillbaka ). De spelade i värsta fräna inomhushallen, så här såg det ut:



Tomas och Johannes var med och spelade och jag och Nina kikade på. Vi hejade för fullt, ändå blev det förlust med 1-2. Hittade de här mycket intressanta objekten vid hallen:



Det är nog garanterat bättre att röka sockerärtor än att röka ciggaretter iaf. För er som inte visste så finns F&S även i Norge!

På kvällen blev det tacos och brädspel:



Långt blogginlägg denna gång, men många bilder så jag tror att det följer reglerna : )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback