Dagsformen

Ja, dagsformen är inte riktigt på topp. Snorar och harklar. Jag har iallafall lyckats sova ordentligt och tog mig sovmorgon idag istället för att plugga. Idag blir det en riktig långdag, hoppas jag orkar. När man inte är van så tar det lite extra. Morgondagen är kortare, men istället 4h föreläsning på raken. Idag har vi iallafall en lunch imellan.

Ja, ja. Hoppas jag hämtar mig snabbt. Ni kan väl tänka på mig? Vet inte om någon läst Dan Browns nya, Den förlorade symbolen. Den handlar delvis om tankens kraft, att om många fokuserar på samma sak så slår det in. Så alla kan väl tänka att jag inte är förkyld :) Så fokuserar jag här på min kant också. Måste ju bli frisk så jag pallar skolans sista vecka för året och orkar jobba lite innan jul

Trevlig tisdag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback