Finally Friday

...och här sitter jag och försöker få ihop något som kan tänkas likna en bokrecension. Tänk på gymnasiet och högstadiet, vad safe man var på att skriva recensioner. Man skrev ju fasen recensioner på löpande band då. Nu går det riktigt segt, delvis kanske för att jag MÅSTE få ihop 3-4 sidor och jag nu endast har svettats ihop 1,5. Sen var det nog i och för sig väldigt ostrategiskt att läsa ut boken för tre veckor sedan och sen försöka skriva recensionen nu. Jag får nog skylla mig lite själv...

Igår shoppade jag loss, jag har blivit riktigt farlig, det är ju så himla kul att köpa nya grejer : ) Det blev ett par skor ( 999:- minus 30% rabatt minus 400 :- presentkort = 299:-, vilket klipp! ), ett par innetofflor ( äntligen, har pratat om att köpa det jättelänge ), en affisch ( som nu sitter på vår toalettdörr ), parfym ( puma ), handsalva, skoj till Fernando och sen var vi på Rusta och köpte en luftmadrass ( som nu förövrigt stinker gummi i vårt vardagsrum ). Sweet! Det är kul när det flyter på.

Idag kommer Britta och Fernando, de ska bo hos oss i helgen ( därav madrassköpet ). Det blir spännande, ingen har bott över hos oss än. Men innan dess ska jag passa Stina en sväng och plocka det sista här hemma så det ser respektabelt ut tills de kommer : )

Ska försöka lite till på recensionen innan jag hoppar in i duschen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback